semalam yg hampeh

naper la jam ni x bunyi2 ni.....aku gase cm dah lambat je ni....aku dgn laju membuka mata....aku tgk kat tingkap...la dh terang....tgk lak jam kat dinding...aduiiiiooooooo dh pukui 6.59 pg....perghhhhhhhh   arghhhhhhhhhhhhh.....aku nk maara dh ni......suamiku la ni yg punyer angkara....dh ckp lps main game changer balik tpon tu..kan x berbunyiiiiiiiiiiiii.......aku dh lmbt..............................

dgn pntas mandi...siram yg maner sempat jer....pakai bj yg xyah gosok..n tudung ekpress...x sempat lansung nk make up.....eeeeeeeeeeeeee  geeeeeeeeeeerrrrrrrrrrammmmmmmmm....lps 2 kejut cik suami....dier leh lelmbt lg...."bgn la cpt org dh lambat dh ni....."""" " jap la"".......dgn muke yg masam mencuka aku g stat enjin keta lak...cik suami dh kuar....broooommmmmmmmm...dier dh wat aksi formula one sbb nk kjar bas kul 7.30 pg....sempat ke x ni...lg 5 minit....x pena2 aku ckp...."kakan bwk lelaju skit ..takut x sempat" suami jawab" baik..."""

7.29 pg sampai terminal....perghhh...nasib baik....driver bas taye..."eik....lambat ari ni..." aku tersengih jer sambil tunjukkan gigi aku yg agak putih kekuningan  n terus jer naik bas.....dlm ati mara lg tu ngan cik suami....lps tu mcm biase aku lepas geram dgn tido...lalalala....zzzzzzzzzzzzz

sampai lak kat opis ...."kema dh sampai np lambt"...aku tersengih jer..malas nk layan...dh mmg salah aku kos lambt....pastu cm biase la..wat kj opis....nk settlekn pasai 5s nk tolong pn Rohana update banjir....

pukul 4.50 ptg..blik time..tumbprint n balik...cm biase la kan ...bas mesti sampai lmbt....kul 5.30 ptg ...np la bas ni tak sampi tepat pd waktu nyer...eeeeeee...geeeeeeeeeeeraaaaammm lagi...sampai kat terminal....cik suami dh get ready kat situ...tup2 nk jln minyak lak abes...nk tpon adik suro anta minyak...tpon lak kene blok...teroaksa la menapak g beli minyak........eeeeeeeeeee  geraaammmmmmmmmmm....

ok dg gerak dh ni.....tutup nk sampai jer kat simpng terakihr .....poooooooooooommmmmmmmmm....taya meletup ....terlanggar aper tah td......perghh..hanya tuhan jer yg tau...aku menyumpah giler2 ari mailto:tu!@##$$^&&*(()))

k la.....

2 ulasan:

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...