aku nk tunaikan janji....n contest skali..

hehehehe...kalo ko org yg  bc blog aku  yg lepas-lepas mesti dh bc kan pasai entry aku, masa aku wat entry nak termasuk dlm list blog terbaru bro Ben...aku nk add semua yg add aku...so aku akan stat add semua follower aku dlm list blog aku...n aku nk lancarkan kiter tukar link dan banner nak...tp aku lom wat banner grand2 lagi...esok kalo smpat aku wat....

nanti aku tunjuk kan senarai list blog yg aku follow n dier follow aku blik..amacam ok x idea ni....hehehe...salah satu cara nk tambah follower...tp ader ker yg nk follow aku lagik....k

aku jugak nk wat satu contest la..cm biaser ko org kene  wat cmni....

1) copy header blog aku...n letak dlm entry ko org
2) cerita kenaper kene ikut blog ayoikema ni
3) sebarkan kepada smua blogger2 tegar.
4) setiap blogger kene bgtau cmner dier leh tau pasai contest ni...dr kwn ker..mmg dr blog aku sendiri...

siaper yg dpt sebarkan contest ni kpd ramai blogger dier akan dikira menang la....k x...fham kan...

contest ni akan berakhir pada 31 Mac 2011....dh wat entry contest jgn luper lak link kat komen tau...hadiah dier suprise....


salam....



4 ulasan:

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...