penat la.....

aku br je smpai ko org tau ........penat giler..mabuk aku naik bas ari ni..driver tu aper begong smpai lambat.ptut smpai kul 5..sampai kul 5.30 ptg...penat tau x.....aku byo tiket tau.ikut suker ati ko je nk jln kul bp?igt bas tu ko punyer ker...dh tu dlm bas siap merokok.bergayut kt tpn.eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geeeeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaam....smpai sbn kul 6.30...cik suami dh tpn ty kt ner psl x sampai2 lagi..aku ckp ari ni naik bas yg driver dier cm cilakak....ambik ko....cik suami ckp sabo jer la....maner leh sabo dh ni....kalo aku lmbt xder lak ko tgu..tp ko lmbt xper....iyer mmg betul aku hanya penumpang ko yg bwk bas..suker ati ko la kan...tp aku akan gunakan kuasa aku sbgai penumpang...aku akan adukan kes ini kt kmnterianpengangkutan..bio ko sampai kene berenti kj..sbb ko dh wat byk kali tau....byk kali...bkn 1 atau 2 kali..tp byk kali........aku dh tak igt bp kali dh ko wat.....@#$%%%^&^^^^&**&()((^%$#@!Q...(ko anggap jer la aku menyumpah driver bas tu)

balik uma lak..cm kapal pecah cheq atin wat..aku x kuasa nk tangkap gambo..penaaaaaaaaaaaaat......ari ni aku x tau np...tp aku penatttttt....cik suami nasib baik memahami aku..dier offerkn diri utk masak ari ni...siap aku order lagi...masak daging kunyit ngan goreng sayur letak sotong ek....cik suami..kater "baik Siap'......aku nagn bangga...terus bukak...blog nak stat menaip....utk para isteri jgn tiru aksi ni k...x baik tau...tp aku mmmgggg penat ari ni....tolong la fham...penaaaaaaaaaaaat......


sory la cheq atin ngan cheq tiqah.... aku layan2 gitu jer..sian kat dier org....ape la ibu ni kan..x leh  tahan penat lansung....nnti ibu mkn ubat leh bg kuat k..supaya nanti x penat k....ari ni kakak main ngan adik ek...


k la....aku penannnt dh nk angkat tgn pun x larat ...









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...