indahnya....

kiter mula kn sesi ari ni...dengan satu cerita yg x bp nak best..tp aku nk citer gak..kang ko org kater aku ni xder lansung wat entry br.ok aku setat citer,ianya bermula pada suatu pagi yg sejuk n gelap.bas yg aku naik tiap-tiap pg leh gosak lak kt tgh jln nk msuk alor gajah....eeeeee.......geram ya amat...np la driver bs tu begong sgt...mara ni tau..kalo mara kan kuar ayat2 cm tu...k aku terus kan...psl aper la bas tu x rosak masa turunkan aku kat alor gajah..kenaper kt simpang ni lak..jauh lg tu tau nk jalan...ader la 1 jam kot kalo jln kaki...aku n dak gee turun dari  la bas 2....dengan pantas aku terus tpon dak sue...hanya dier sorg je yg msuk kul 7.30pg...n yg penting dier ader kete yg leh jemput kiter org.nsb baik dier jumput kalo x tegit la bau aku..walau pun pg tu sejuk.semetara menunggu dak sue smpai..aku sempat gak la snap gambo...sempat tau..nak hilangkan sakit ati n bosan.

ni betul2 nk masuk simpang.....aku ngan dak gee jalan lenggang lengok time ni......

cm begong je kiter org jalan pepagi tu...mesti org lain igt kiter org buang tebiat aper kuar exercise pakai bj kurung....hehehe


"KEMAAAAA...."..dak gee jerit...."baik2 taik lembu tu"...skit lagi aku nk pijak...hampes punyer bas...mmg abes aku sumpah seranah bas tu....geram.....tu lom kes bas dtg lmbt...tu lom kes x sampai2 ...dok kat tangga walaupun ader tiket....bodoh tul....kan aku dh setat wat jahat .......

k la...maleh aku teruskan citer ni lagi...sbb ending da story dak sue jemput.tu jer la...cau dulu.....

ps : aku bkn jurukamera pofesional tau...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...