E72????/

aku dh berangan2 lak nk usha phone ni....(mintak2 la en suami bc)tp x tau ok ke x.....aku ni jenis yg suker smua dalam satu..hehehe...maleh la nk bwk kamera,radio,notebook...aku suker smua tu dlm 1...so aku gs phone ni cm ok atau ko org ader pendapt yg lain...kalo leh jgn la memahal na..kiter kene jimat gak kan...aku dh check skit2 pasai phone ni..dier ader Ovi,Maps,5megapixel nyg lain tu biaser la smua phone yg jenis ni ader....harga di pasaran sekarag beraper ek?aku maleh lak nk g survey..ko org kan ader...kalo ko org ader cadangan yg lain g tau la ek...tp ader org ckp beli la terus blackberry haga lebih kurang jer..lebih skit jer...ermmm...aku pun cm dh bebelah bagi ni....


ko org bagi la cadangan kat aku....tolong....hehe merayu la pulah(cm ader org nk tolon ko)...uhu...k la....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...