@duhai...

ok la..aku dh stat maleh nk wat ayat skema2 ni dah.....org kater kalo kiter bersahajer...jd diri kiter sendiri...org akan lebih senang nk berkawan dgn kiter. ok dah aku maleh nk melalut2..cukup sudah aku skema selama ini...ini aku wt semata2 nk tgk :market: blog ni cmner...aku gs ko org pembace2 blog smua x kisak pun penulis blog tu nk pakai bahasa aper..janji biler dier org bc terhibur dan dapat la skit ilmu atau idea ker..aper2 la ....



3.1.11 ari tu aku pung bersama-sama ibubapa lelain g anta anak mereka ke sekolah. taska ...seperti gambo di atas (dh stat skema blik)...kalo nk tau lebih lanjut psl taska perpuan leh klik kat gambo tu..aku sj jer anta kat situ..murah kanak-kanak dari umo 4 hingga 2 tahun jer yg boleh berdaftar di situ...aku mohon utk che atin ngan che tiqah...tp che tiqah yg dapat...klass utk che atin dh penuh ma.....x dpt la che atin g school....walhal dier yg paling exticed skali...che tiqah dier bkn kisah aper pung...sbb dier pun dh biasek kalo g school...x nagis n wat jeks je ms aku nk tinggal kan dier..rilek jer muker dier...aku x sempat lak nk snap gambo2 dier time tu..segan la...kang org ckp "cm ko sorang jer anta anak" x pun " cm anta msuk asrama penuh lak"hehehe....


che tiqah ni asal jumpe aper2 pun mesti msuk mulut..naik gsau aku...nk kene perhatikan tiap2 mase..takut dier main masuk kat mulut bender2 yg x elok lak...hehe...naik letih aku...moga2 lepas ni nanti teacher aja che tiqah ek......aku tinggal kan che tiqah dalam kul 9.30 pg ...teacher bg mkn...aku pung blahh..hehe...che tiqah ni kalo bab mkn lain mcm skit.... pantang nampk...dier mesti ckp"nak..nak"siap ulur tgn...ko org bygkan la..lps tu dier wat lak senyum cute dier tu kan...aku yg mak dier ni pun cair..lom ko org lagik..hehe..sp tak nk puji anak kan...




ni lak aktiviti selepas abes taksa...aku mmg ambik cuti ari tu...tak dan la nk blik opis...sban-alor gajah....wat penat jer....ptg tu aku n abah bwk la dua bdk pompuan tu g main kt tmn belakang uma aku jer...hehehe...maleh la nk g tmn kat sban tu...ms zaman aku kecik2 org panggil :lake garden:hhehehe...skrg tah org panggil aper...uhuuuu....

ni che tiqah mengamuk2 nk ikut kakak dier main gelongsor....eeee...benci2 tau...anak2 aku ni bukan jenis yg nk dok diam..lom sempat aku nk snap gambo...mesti tak sempat..dh la aku pakai kamera tipon jer...wawa....ni jer mampu aku asil kan utk kali ni....sj2 tak msukkan gambo kakak...kang org kater asik2 kakak jer yg diinterframekan....

selamat tahun baru ek semua...semoga semua yg dihajati. dibuat. jadi kenyataan k..same2 la kiter berdoa utk jd yg lebih baik.

ps :azam aku thn ni...jd anak.kakak.menantu.isteri.ibu.pekerja.n mungkin student. yg cemerlang. (insyallah)



1 ulasan:

  1. wah... damasuk permate kat sane ke... seronok la 2 beradik tu... dpt main same2....... opss tak bace abis... sorang je terpilih.... tak pe thn depan bole cube.....

    BalasPadam

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...