cm kelakar jer kan...

hahahaha.jangan la gelak.sebab aku leh tau ko org gelak ker x.tp kalo nak kutuk bleh la.aku leh tuka kalo permintaan tu byk.aku ni bkn la model yg baguih.adik aku mara2 .along cuber la lembut skit ni keras cm bt jer.senyum la biar nmpak comei skit ni msm jer.mn ader org  nk bc blog along cm2.aku pun bekerja keras utk nmpak cm comei atau x keras.tp setelah dipilih2 tu jer aku gs cm ok.uhhuuu.sedih biler memikirkan diri ni tidak mampu utk berposing.


gambo header kat atas tu..aku mmg nk wat simple jer...x nk cm serabut ker aper..senang ko org nk fham.tp komen ko org amatlah diperlukan utk menilai.kalo ok...aku x yah la tukar tp kalo ko org x suker aku tuka la nanti..wat cntik2...aku wat pakai photobucket jer.




salam.time kasih ek sbb sudi bc.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...