Britain alami proses Islamisasi?

lauren...adik ipar blair

erm...tgk jer tajuk jer cm dh happy giler kan..tetiber aku bangga giler jd umat islam.bangga ooo...ye la org yahudi pun takut ngan kiter kan.main taktik koter mcm2.nk jatuhkan islam.ari ni dalm surat kabar merto jumlah org yg dh peluk islam kat bratain dah nk masuk 100,000 org berbanding 10 tahun dulu.(klik gambo)

ko org gs kenaper dier org ni msuk islam???ok ni pada pandangan aku la k...xde kene mengene dgn yg sesiaper pun.aku gase dier org ni dh celik la...sbg contoh perempuan.dier org pun dh tau.kalo seksi pun bkn mendatang aper2 tp lebih ke arah bender yg x elok.contoh utk seks semata.lebih elok menutup aurat dr terbuke kan.aku gs dier org mungkin dapat hidayah dr situ.islam melarang org perempuan menunjuk2 kan aurat pd umum.sbb utk mengelakkan fitnah dan maksiat.org lelaki lak sbb aper???byk sbb gak ni.erm.....aku gs lebih kpd hidup tenang la.islam tu kan indah.tenang.damai.aku gs ini yg di org dpt biler masuk islam.kalo kiter yg mmg org islam ni pun kalo amalkan dgn btul ko org akan rs satu perasaan yg hebat..susah la nk ckp..best sgt rase tu..kalo kiter btul2 menghayati tau.tp kalo jd islam atas nama jer lain.ni yg aku gs ramai yang masuk islam.utk mencari satu sinar atau cahaya utk membimbing hidup supaya lebih baik dan dirahmati.

sekian.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...