aku masih mara....

aku kalo terlampau mara leh menangis tau....sbb aku x leh direct jerit kat org tu terus....eeeeeeeeeee.......tp still mara lagik kat dier...biler tgk jer muke dier mesti tempature aku naik....jln terbaik blah je dr tmpt tu...aku mmg mara sgt2 dgn dier...smpai dh tahap benci...np la aku leh jumper org cmtu...benci aku.....selama aku hidup 28 thn ni..org ni la yg leh wat aku menyampah..benci..mara..sakit ati........jantung pun berdgup kencang jer sbb nk tahan mara nyer psl...aku malas nk jerit kat dier sbb dier tu tua dr aku...ye la org dh lame kj kan...pengalaman kj 25 thn lebih kot..aku br 3 thn...mn nk sm...br nk blaja bercakap...dier.....sakit ati aku la...aku wat entry ari ni sbb nk gtau yg aku sakit ati kat dier jer...tolong la...aku x leh wat cmni..kema ko ni x profesional lansung la...x open minded....eeeeeeeeeeeeeeeeeee....tp aku masih mara lagi ni...tolong....tolong ingat aku.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...