psl ko org ...1 malaysia dpt cuti woooo......

salam sejatera salam kegembiraaaaaaannnnn kebanggaaaaaann....keriaaaangaannnn....semua la bentuk yg mengembirakan....psl ko orang kiter 1 MALAYSIA tak kira agama,kaler kulit,bangsa,tempat tinggal dan lain2 tp asalkan dalam MALAYSIA kiter dpt cuti....yahooooooooooooo...

aku gembira sehingga nk menangis ni...tq Perdana Menteri Malaysia sbb umum kan cuti sok iaitu Jumaat 31 disember 2010...kalo x aku x dpt la nk cuti...sbb cuti aku dh abessss....hehehehehe...sbb ko org aku leh cuti giler2 sakan....uhuuuuuuu....


 ko la yg paling bertangungjawab di atas kemenangan tersebut..uhuu..tanpa beliau jugak pasukan harimau belang kiter x dpt tunjukkan belang nyer..hehe..taniah la en raja gopal atas latihan dan strategi anda pd team bola kiter....ni nk wat terharu lg ni...kali ni aku gs bahgia sgt team bola sepak kiter menang slps persembhan yg agak mengecewakan ms sukan asia ari 2....

k ca u ..u.

maju sukan utk kesihatan badan sendiri k

2 ulasan:

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...