hehe..sesuker ati aku jer....sowy sahabat!!!


salam pg kamis...uhuhu....ari ni setelah lamer nyer aku x edit blog nie...(cm gamai la yg nk bc blog ko ni kema oi)cm biase gak x bertambah2 penghuni atau member kat blog ni..walhal ader gak la top2 bloger yg nk gak singgah kat blog aku ni..Ailyl (siap jd member lagik..terharu btul...tk ek) n liyana (siap offer nk jd tutor aku lgik..best2) n pd sesaper yg sudi jg member TERIMA KASIH BEBANYAK... n yg singgah 2 .. kema luper nm dier mintak maaf ek...tp terima kasih gak kos singgah tgk n jeling2 kt blog yg kerdil ini...... walaupun x gamai lg yg mai terjah blog aku ni tidak mengaper...smua ini x membatalkan hasrat aku untuk menjadi blogger tegar...cewah...walaupun aku tau banyak yg aku kene KORBAN kan untuk menghidupkan blog ni...seperti petua dr cik adik manis kiter yg mmg meletup di dunia blog ini lain x bkn irene nadia marcello ( ko org klik kat link dier ader petua nk wt blog ko org top n meletup).....yg penting kerjasama...uhuuhuuu..kerjasama dari anda pembaca2 blog sekalian amat la penting sekali...


ok...dunia blog jer aku dh tambah ramai gak la kengkwn....tp dunia realiti aku pun mmg dh gamai kwn..tp wt ms ni.. ini jer la kekangkwn yg dekat dgn aku ....ini ajer yg sempat aku snap gambo eh n nk gak wt album..tp aku bkn la seorg photografer atau juru edit gambo yg terer..so aku pendamkan la hasrat tersebut... ni je yg termampu aku lakukan..sbb ni jer edit photo online yg aku leh bkak..yg lain semua kene blog da.......



gambo ni diambik semasa kiter org dlm perjalanan untuk menjamu selera...lengang lengan kangkung..kangkung di tepi longkang...hehehe....ambik gambo belakang dulu la br depan....




ini lak gambo lps dh kenyang....hehehe..sesajer jer aku nk tuka bg kaler black n white dlm cm gambo yg ader nilai nostalgia skit..masing sibuk nk ambik gambo ala cm cover album era thn 60an..hehehe....hahahaha...klaka...ptut nyer aku crop kn skit kan..x nmpak muker memasing...


ni lak cover album untuk arits tahun 80an-90an..hehehehe..dh kantoi kj kat ner......ko org yg nmpak tu wt x tau jer la yer..jgn ngadu kt sesaper lak k..






aku suker gambo ni...tp np gambo aku xder...ala...aku nk gak.....nk gak......



jap.....tgh edit lagik......bg suspen skit....mungkin ader yg x tau aku....



hehehe...jap jer lagi..skit jer....

jeng jeng...

ni la dier tuan tanah kedaung nyer.....hehe...aku maleh nk komen gambo sendilik....kalo anda ader komen pe kater komen ler..jgn memalu....tu jer la utk ari ni nyer update..maleh x taip lagik..ko org pun bkn nk bc abes pun negok gambo jer lebih kan.....

salam

kema nyer la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...