ermmm...cheq atin









assalamualaikum n salam 1 msia...so ari ni ari aper.....ari jumaat kn...ari penghulu segala ari...so per cer ari ni...aku ok jer...cume ari ni cm maleh skit....eh silap maleh bykkkkkkkkkk.......tah la..ngantuk lagi ni..kepala..cm nk terletak jer..berat...k ari ni nk citer psl aper2 la ek...ko tau kan aku dh ader 2 org puteri....so citer pasai dier la ek.....

ok puteri aku yg pertama che atin....dh 2 thn lebih bp bulan tah...aku ni kalo msuk bab bln jer mesti porb skit...dier skrg ni dh becok nk bckp...tp ckp pelat..ader aku dier panggil TIBU...ibu la...tp dier panggil Tibu gak...wawa..sedih nyer...tp kalo sebut abah btul lak..(sesungguhnyer aku jeles)....tp x per....ibu ttp syg kakak...mengira lak..alahai comei sgt..dier kire cmni...satu,dua,tige,enam, ima,apan,uluh....uhahahaha...kelam kabut...tp ader time dier cm rajin btul tertib kiraan 2...tp ni dier kire biler xder mood tp kene pakse kire 2 yg berterabur tu......ahahaha....A,B,C pastu g Four lak...hahaha...bercmpur la pulak...mcm2 telatah dier dh beso ni...kalo sebut psl binatang..kire binatag yg basic dier tau smua dier dh tau...gmau..cat,gajah,gafah..ular...kalaka...cube ko org wt pelat sbut semua nm binatag 2...mesti bunyi dier klaka n comei kan....bab jg adik dier terer..smua brg yg dilarang dier x kasik adik dier main...contoh rokok...dier cpt sorok kan kalo adik dier ader...che atin ckp cm ni...X LEH AR TIQAH...comei sgt....uhuhu....


2 jer la ari ni...sok2...aku citer bab che tiqah lak...k...slamt berari jumaat la ek...n esok cuti.....slmat berujung minggu.....

salam...

kema nye la...

1 ulasan:

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...