cmner ni???

salam..hari ini..macam biasa....tertiber aku terfikir naper kadar ringgit aku di NUFFNAG agak mendukacitakan..uhuuu...np????ok mari kiter rungkaikan satu per satu masalah tersebut.

pertama....adakah disbbkn entri dlm blog ini tidak menepati citerasa ramai. Aku x wat tajuk yg gempak2 ker...atau mmg gaya penulisan aku yg teruk @ mmg x berkualiti....xder gambo yg cun2..atau topik yg hangat...xder gosip.....ermmmmmmmmm.......aku sememangnya tidak memiliki bakat untuk menjadi seorang penulis yang baik. aku juga memang bukan suka sangat bergosip-gosip tentang sesuatu yang belum pasti topik tersebut "best" untuk digosipkan.aku juga bukan seorang yang photogeneik bila bergambar.Aku hanya membuat post baru bila terfikir jer....hehehehe...ape yang aku melalut ni....

kedua mungkin disebabkan itu pengunjung kat blog aku ni kurang la...blog yang biase2 jer...xder entry yg leh buat kiter berfikir.aku mmg suker bender yg simple jer...maleh nk fikir bebayk...kepala aku ni cpt pening kalo fikir sgt....uhuuu....aper yang aku tau selepas aku menjelajah blog terkenal di nusantara Malaysia jer...aku dapati blog meraka hanya menceritakan tentang aper yang dier org wat seharian,letak kan gambo sekali..x kisah la...psl mkanan yg dimakn ker...atau hari ni g jejalan kat mn...pakai tudung baru...dpt henpon baru...macam2....tp sebenar nyer aku gs itu yg mungkin membuat pembca ni seronok....leh belajar gy fesyen terbaru...mknan yang sedap kat mn...tempat2 jejlan best kat ner...melalui blog2 tu jugak mereka blajar bender2 br...bukan tu jer...kiter jugak leh tukar2 pandangan antara satu sama lain dan dapat kawan2 baru lagi....

ketiga mungkin juga aku ni x beraper mesra atau peramah sangat. Aku mmg jenis yang x beraper peramah org nyer....bkn aper segan la gak kan...dh tua2 br nk wat blog..uhuuu..dh tu byk lak yg x tau....hehehe....di sini saya tegaskan bawaha saya ni ok jer org nyer..boleh berkawan degan sesaper jer.....

kempat...erm..aper lagik ek..ok la kalo ko org ader idea utk cmner nk tambah ringgit aku kat nuffnag tu g la tau k...n nk gak gamai kengkawan...sbb biler aku wat jer entry br..ader la sorang dua jer yg komen....hehehehe....

salam...

kema nyer la...

1 ulasan:

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...