cara2 utk mencntikkan blog.....

uhuuu..salam ari ini misi aku adalah mencntikkan blog...lom abes lg ni....msak pun lom lagi....hehehe...pepagi aku bgn..mengadap pc ni...aku tgh cntik kotak komen aku...n gs2 nk tmbah cntikkan lg yg lelain...ni smua aku blja dr bloger yg mmg arif tau...oleh itu...che atin ngan che tiqah dok diam2 main n sepahkan jer uma k..jgn kacau2 ibu ari ni...hehehe...kpd abahna lak..ari ni kiter mkn luar ek...hehehehe

ko org smua leh blaja kt dier org ni...mungkin ramai lagi yg tau..tp aku tau dua org ni jer...ko org leh ty ker...aper2 la k...kire dieer org ni xpert la bab mengedit2 nk cntik kan blog ni..heheheheh

pertama:

http://maribinablog.blogspot.com


kedua:

http://www.liyanaa.com/


so amat seswai kpd bloger2 br cm aku ni...meh kiter blaja bersama2 dgn dier org ni...

salam...

ps:nk g msak la jap..kang bos bgn mesti nk mkn..hhehehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...