ari nie....



salam ari jumaat...uhuu..ari ni nk citer aper ek....ermmmm jap aku piki jap.............................
..............................umph........................erm...............................
aaaaaaa dh dpt......................la cm x best lak.........................


k la...aku bkak topik ari ni dgn bismillahsmlm cm biase nk blik...aku kn menaiki bs ulang alik...sbn - alor gajah tiap-tiap ari bekerja...oleh itu nk dijadikan cerita...

np patner kat sebelah kiter dlm bas x pelawa kalo dier mkn sesuatu...???!!!!

np????kalo ko org la kan mkn...ko org nk ajak x??hehe....kalo aku mmg x ajak la sbb "AKU BKN KENAL KO PUN KAN".....uhuhu....dalam ms 3 thn aku ulang alik ni mungkin ader dlm 2 or 3 org je yg pelawa aku mkn...tp seinggat aku mungkin 1 jer yg aku mkn....bkn takut pe tp jajan tu aku x berkenan...hehe...memilih lak tu...satu lagi aku pun pilih org gak kalo agak cm semacm tu aku x ambik...sbb mak slalu pesan masa kecik2 dulu JGN MKN MAKANAN ORANG YANG KITER X KENAL...so biler dh jd cm 2...mind aku dh set..kalo aku pelawa pun bkn org 2 nk...so wat pe nk pelawakan...n aku x mkn pun kalo ko pelawa....isk...tp bkn ke org kate budi bahasa 2 penting....kiter mmg dh tau org tu x kan suke suke ambik nyer..dier pun mesti takut gak kan..tp at least kite pelawa la ..bkn rugi pun...kalo die ambik pun skit wt jg ati ko...
tp ssh la nk ajak..cik/makcik/kakak ( aku akan seboleh2 nyer megelak dr dok sblah lelaki kalo dok pun aku x ajak der) nk x jajan sy ni? @ bg isyarat je..tp 4 sure mesti dier org x ambik nyer kan....tetibe kalo aku mkn tp x ajak la kan..aku gs cm tecekik @ serba salah....mesti org sebelah tu piki mkn cap cup cap cup tp x ajak...cuber la ajak ker aper ker....ni x...xder perasaan lansung...pe hal....sbb aku pun piki bende sm kalo ader org mkn seblah aku hehehe...mungkin ni mainan pikiran kiter jer kot...tp pikiran org x sm kan...mungkin dier pun bkn kisah sgt pung ko mkn ke ape ke....
k la...moral of d story.....susah jgn mkn je dlm bs...tido lagi baik....
salam
kema nyer


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...