aku pung ader banner gak!!!

salam pagi selasa tuk smua yg membaca blog ku ini....ari xder citer pe...cumer aku nk pekenalkan BANNER aku..yg mungkin tuk selamanyer atau utk seketika jer...jeng2...nie jer yg mampu aku wt la kan...setelah berfikir....agak lamer...aper yg aku nk wt...k..gambo nyer lebih kurang sm jer ngan gambo aku nyer header 2..tp aku adjust kt tang situ jer..bio nmpak cm misteri skit...jeng2..

Create your own banner at mybannermaker.com!

k la...sesaper yg gs cm seswi jer banner ni...ko org leh letak kt blog ko org...kenal2kn aku kt kekangwan ko org...n aku mungkin aku pas banner ni kat otai2 blog utk diiklan kan...hehehe...tgk la nnti cmner...kalo ko og ader pendapat lain..atau nk wt banner lain utk aku..aku mengalu-ngalukan.....hehe..kalo free lagi la baguih nyer..uhuhuhuhuh...


k la..utk ari ni...nk g wt kj.... tatata...
salam




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...