erm...K.O.R.B.A.N kasih..sanggup kr???


salam aidiladha...sory la cos aku lmbt lagi nak ucap SLAMAT HARI RAYA KORBAN...
k berbalik kpd tajuk di atas....so aper komen anda????
aku maleh nk citer panjang psl tajuk tersebut...aku ader lagu baiq nyer nk bg kt ko org...kalo ko org sudi komen aku gs bertuah la kan..tp kalo ko org xder komen aku nk wt cmner...itu bermakner aku kena crik lg topik2 best utk diperdebatkan di sini...



berkorban apa sahaja........

Berkorban apa saja
Harta ataupun nyawa
Itulah kasih mesra
Sejati dan mulia

Berkorban apa saja
Harta ataupun nyawa
Itulah kasih mesra
Sejati dan mulia
Kepentingan sendiri
Tidak diingini
Bahagia kekasih
Saja yang diharapi
Berkorban apa saja
Harta ataupun nyawa
Itulah kasih mesra
Sejati dan mulia

Untuk menjadi bukti
Kasih yang sejati
Itulah tandanya
Jika mahu diuji

Berkorban apa saja
Harta ataupun nyawa
Itulah kasih mesra
Sejati dan mulia

SANGGUPKAH ANDA BILER KENE BERKORBAN KASIH DI PAGI RAYA KORBAN NIE...

salam...

kema

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...