kasut???

Salam....

Selamat ari raye n maaf zahir batin
dh lame aku x update blog nie...nk kate xder ms...
cm tipu...laptop prob la....skrin pecah...
lom g repair lg..baget xder...nie pun nk update nye pasal merayu laptop adik aku...
sedih kn....lps gaye ni lg la...tinggal saki baki utk truskn hidup jer...hehe...

k..topik kiter kali nie aderla...KASUT...
so x yah la aku nk takrif kn makne sebenarnyer kasut itu,
ko rang lagi tau dr aku..kalo x tau pun kamus kn ader...g la tgk makne nyer..

citer nyer bermula begini...aku nie sejak dh berkhawin nie...agak memilih skit bab kasut nie..
so beli biler gs kasut dh nazak la...tp masalah nyer puas aku crik x jumper lak yg berkenan...
dr stat pose ari 2 smpai la dh abes gayer nie...last aku beli selipar ala crocs 2...
g gaye pun pkai 2 jer...

tetibe ptg td mood nk bershoping aku dtg ...oleh yg demikian aku nk la beshoping..n bg la hint kat si suami...dier wat x tau jer..
sebelum kuar uma dh gtau la...yg aku nk g care4...
nk crik kat sane kalo xder g jj...lps kuar dr giant..
dier trus menonong blik trus....
kecewa giler aku nie...marah..geram...

pergh ko org tau la perasaan tesebut...hehe...mengadu lak kn...si suami guper nyer...
sibuk nk blik cpt kos takut terlps negok bola...N9 vs Kelantan...nasib baik mng..hehe..

oleh itu..biler la aku dapt membeli kasut br nie....

salam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...