kema ko pe hal....

salam....ari nie aper yg aku nk coloteh kt sini..uhu...pepg cm biasek aku smpai jer opis bukak pc n. fb n blog nie...uuhuuu..dgn arapan ader lah pertambahan ahli aku...nmpak nyer kecewa lg..uhu...hehe...xper..aku akan trus wat smpai aku btul2 give up...k la....aku nie bkn la org yg pandai sgt menulis..sbb tu ms spm dulu aku dpt 3 jer ....saper yg x tau g ty sesaper yg tau k....taiping eror jgn ckp tu mmg wajib bg aku...kalo bos suro taip surat mau 3 helai surat aku kene reject kos taiping eror...

nie gambo kami ms fati br 3-4 bulan kot...

k la..citer bab lain....24 hb ni besday si suami...aku x tau nk bg per la...adiah paling best n special....aku nk bg skali...bio dier igt smpai biler2...puas aku pikir tp cm xder jer....kalo ko org ader idea gtau k....aku bab2 lagu nie agak slow skit....hehehe....


ni gambo atiqah ms umo dier 3 ari...kecik jer..2.15 kg...

2 jer la untuk pg nie..kalo aku ader idea lg aku wt entry lg k...tp jgn lupe bg idea tau...nk bg adiah pe kat cik suami ni...uhuuuu


salam..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...