ari nie...uhu....


salam tengahari yang nk ke ptg...aku tgh keboringan yg amat nie kerana terdapt seorg makluk ALLAH iaitu merangkap bdk opis aku wat hal x tegur sesiaper melainkan perkara2 yg berkaitan dgn kerja shaj...Oleh itu aku agak moody skit biler bab2 berkaitan ngan bender2 cmni..mane leh kiter dok satu opis dier leh wat hals sendiri...aku gs sbb2 dier tarik muke ngan kami semua adalah bermula pd ari kamis lps...pg yang indah lagi nyaman tu..ader bdk opis 2 dier dpt khidmat cemerlang..(bdk Kjaan tau )..uhu...so dier blanjer unit aku la...so kiter org yg dh mmg lapo n perut dh bunyi mcm2..kiter org dgn megah nyer g serang mkanan tersebut tanpa mempelawa Bdk tersebut..(bdk ker dh tua Pun).....sah2 dh kenyang br perasan BDK TUA tersebut xder...so memasg berpandangan antara 1 sama lain..BDK TUA x nk mkn ker...so aku suro la member sorg ni g panggil...BDK TUA 2 ckp per...makan je la x kebulur aku der takat nasi lemak ayam 2....pergh...ko org leh bygkn keadaan ms 2..muke memsig jgn ckp la...nsb baik ko tu tua tau x....cumer lom monopos jer....
aku n da geng begang giler dgn perangai BDK TUA 2....salah sbb x ajak mkn jer...terluper..2 pun nk ambik ati...dh la...bosan btul kalo ader org cmnie...

salam




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...