hello.....

@ssalualaikum
salam 1 Malaysi@

uhuuu...nk dekat 2 minggu kot aku x update blog aku ni....2 minggu cm2 bender yg jd...opps...telepas lak...hehe...ader la..bz skit...kat opis sibuk ngan 5s..sukan pejabat...jgn memain aku bersukan tau org nyer...cumer lps enject ms sek dulu aku dh slow skit...ni br nk setat  aktive blik...bersukan kan baik utk badan...menyihatkan badan dan dijauhkan penyakit...insyallah....kat uma prob uma lak...kete kene langgar eh bkn kereta aku yg laggar kete org...hehe...silap aku gak...ish..nanti aku story ek satu2 nanti...wat ms ni ko org tatp la gambo ter baru aku n my sweet 2 little baby yg comel...



jgn ambik gambo sy...hehe kt atiqah,,,


ni gambo atiqah sblm abis di botak kan...


jeng2..ni gambo atiqah slps abis digondolkan...sibuk jer baby besar 2...uhuu..atiqah nk ambik gambo ngan ibu pun nak nyelit...



ni gambo close up yg x bp nak edit..uhu...cun x atiqah..



cntek x angle ni..uhu...ibu br jer nk blaja ambik gambo ala profesional..


cik atin tercenggang2...



lps tercenggang2..cik atin mmberi pose yg paling comel wat ms ni...


haha...bajet nk ambik gambo cun..tp kabur lak..


gambo edit yg x bp nk jd...hehe....


\
penutup nyer ibu mrk2 td lak bg pose yg mengyat ati ko org...



dn lg ibu nyer...

sekian dulu persembahan sy untuk x ni...

salam..

1 ulasan:

  1. cik atin nk belajar posing eh.
    haha.
    kak long edit gambar kat mane ea?

    BalasPadam

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...