ari ni ...sok...n sok lg

@ssalamualaikum
salam 1 Malaysi@

hehhe..ari ni xder per yg menarik nk diceriter kan koz..ari seharian cm xder mood...kos mlm sblm nyer tido x ckp..baby atiqah demam..so dier meragam la....baby kn ...org kater biler dier nk blaja sesuatu yg br dier akan demam dulu...oleh yg demikian..pd esok nyer..aku g kj dgn keadaan mengantuk d xder mood..nk ambik cuti..cuti dh tinggal sskit....nsb2.....skrg ni aku gs ngantuk n letih sgt...aku igt nk smbung wat entry br..smbng psl ceritera 1 aku 2....tp nmpak nyr x jd la..so ni jer yg termampu aku wat....sukan pdtag ptg td ping pong...semalam dart kum. aku dpt no.2..ping pong aku x smpt nk negok abis td kos aku kene kejar bs kul 5...tiap2 ari travel sbn-alor gajah penat lak gs nyer..tp demi mncr sesuap nasik aku gedah jer la....tah per2 yg aku merapu ni tah la....anggap nyer lps lelah....ok la...slamt mlm...n jumpe lg ...

salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...