j0m k!ter brsukan.....PDTAG

assalamualaikum
salam 1 Malaysia

today its start a indoor game 4 congkak n batu seremban..hehe..aku main utk kum champion....aku main conngkak....uhuu...x penah kema main congkak....sj je try main koz dh lame sgt aku x bersukan since aku mengalami kecederaan lutut yg lps....pasni akan bermain bola jaring,bola tampar n bola jaring lak...ader kah termampu aku ini..almaklumla kn....tp x per demi kum champion akn aku trus kn perjuangan sehabis baik...cayok-cayok.....sowy la..akux sempat nk download gambo puteri-puteri yg aku janji kn smlm..x sempat la...ari ni smpi sban nk dkat magrib..badan terasa la penat nyer yg teramat la sgt.....aku akan spend timer later la to upload the picture....n picture game 2 pun aku akan download kn skalii ...tuuuunguuu...hehe..

salam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...