seminggu yg lalu

asalamualaikum..ari ni aku sts bkerja balik..setelah lamenyer bercuti...mgu lps aku mc ari senin coz aku dmam...pastu ari rabu aku mc lg..koz aku demam lg...fatin aqilah x ppsl demam gak berjangkit kt aku...pastu aku igt dier dh elok...ari kamis n jumaat aku kj cm biase..tp fatin x elok gak..demam dier on of....last mlm ahad 2 dier demam lg...sok yer ari senin aku anta g klinik kjaan..ambik darah..suspect denggi..so kene la tahan wad..ari selasa tu dier dh ok..so ptg tu dier dh kua...rabu tu aku ambik cuti gak..sbb make sure kan yg dier btul2 sihat..tp masalah nyer skrg gigi aku lak sakit giler babing ni...peghhh....sakit ..so skrg nak wat per..aku takut x tahan..makner sok kene mc lg la ni...np aku asik cuti jer ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...